a beauty must-have

 
Frågar mig själv, hur kunde jag leva utan denna innan? Detta är min lifesaver när det kommer till skönhet. Det är alltså MAC Fix +, som är ett spray som man ska spraya på ansiktet för att få huden att de "friskare" ut. Jag sprayar alltid denna i mitt ansikte efter jag har gjort min ansiktsmakeup och det gör verkligen pricken över i:et. 
 
- Den gör så att det inte ser kakigt eller torrt ut då den innehålller vitaminer som återfuktar. Vilket gör att man får ett underbart glow i ansiktet. Man känner sig så fräsch! 
 
- Gör att allt, dvs, ens rouge, bronzer och highlighter "smälter" samman på ett naturligt sätt, en finare och bättre finish helt enkelt. 
 
- Makeupen får en bättre hållbarthet under dagen då den sjunker in i huden. Alltså att det håller mycket, mycket längre. (Stort plus!)
 
- Så skön att spraya på under en lång dag för att få lite mer lyster till ansiktet.
 
- Det går även att använda den till att spraya på sin ögonskuggsborste innan man använder skimmerskuggor för bättre pigment! 
Kommentarer
Postat av: Alice

Hört mycket bra om den! vet du om den funkar på olijgare hy? måste försöka läsa om det för det låter ju riktigt bra!!

Svar: Jag har sett ganska många youtubers som har oljig hy som älskar den, så jag tror faktiskt att det ska funka! :)
Emelie

2015-05-12 @ 17:38:46
URL: http://alicelindstrom.se
Postat av: Emma

Har hört så mycket bra om den, vill verkligen testa! :')
Kram

2015-05-12 @ 18:53:43
URL: http://engstromemma.devote.se
Postat av: Anastasia - Mitt liv i Stockholm

Jag har också hört så bra om den. Vill verkligen testa den!

2015-05-12 @ 20:45:41
URL: http://bansq.blogg.se
Postat av: vendela

omg vill haaa

2015-05-13 @ 13:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback