två från lush

 
Har fått hem två nya produkter från min favoritaffär Lush. Jag har redan hunnit testa båda dessa och jag älskar verkligen båda två! Iallafall, de två produkterna är: 
 
 En av deras badbomber som luktar helt otroligt gott. Den doftar honung och väldigt fräscht. Denna badbomben innehåller honung, aloe vera och Rhassoul lera som ska lugna och mjukgöra huden, samt som Rhassoul leran ska rengöra huden i badet. Jag tyckte verkligen att denna gjorde vad den lovade, min hud blev så mjuk efteråt och luktade så himla gott! 
 
 Denna är så härlig verkligen, jag menar, kolla bara på själva utseendet på bubbelbiten. Ett unicorn horn, så gulligt! Detta är alltså en bubbelbit som man ska bryta av ungefär halva bubbelbiten när man ska använda den (den räcker till två bad). Den luktar lavendel, vilket är så gott, och den innehåller även neroliolja som gjorde att min hud blev så len efter. I badet började vattnet skimmra och fyllas av pastellfärgade bubblor som var så fint!
 
Kommentarer
Postat av: Alice

Älskar lush men jag har faktiskt aldrig testat någon av deras badbomber. Ska köpa en nästa gång jag besöker deras butik!

2015-02-18 @ 14:54:39
URL: http://alicelindstrom.se
Postat av: My Adler

Åh älskar din blogg! så fina bilder <3

2015-02-19 @ 00:01:01
URL: http://nouw.com/myadler
Postat av: VERONICA - fashion blog

Ååååh åh åh vad underbart :) Härligt!! Älskar sånna! Ha en grym dag, kram!

2015-02-20 @ 12:58:14
URL: http://www.nouw.com/vveronicas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback