about me

9 saker jag tycker om:
Köpa nya kläder
Ny bäddade sängar med rena lakan
Doften av färska jordgubbar
Ballerinakex och Oreokex 
När man ska använda ett par nya skor för första gången
Solnedgång
Blocka ner någon, volleyboll 
Doftljus
Iskall fanta i stora glas

8 saker jag tycker mindre om:
Fettigt hår
När ens hörlurar slutar fungera
När man ska fota och så är batteriet slut
När bilden i kameran ser jätte bra ut men sen på datorn är den kass
Att det inte görs fler avsnitt av Hannah Montana
Att vara täppt i näsan
Matteprov
Folk som sällan inte är i tid

7 saker jag vill göra i framtiden: 
Prestera volleyboll på elitnivå
Testa surfa
Besöka vita huset
Göra en egen bakbok fylld med mina favoritrecept
Besöka barn som har det dåligt ställt och skänka saker till dem 
Besöka en chokladfabrik 
Resa utomlands med mina vänner

 
6 saker jag är rädd för:
Att någon i min familj ska gå bort
Att vårt hus ska brinna upp
Att min plånbok eller mobil ska bli stulen
Att bli skadad
Att min facebook ska bli hackad
Att någon av mina vänner ska bli kidnappade

5 platser jag tycker om att vara på:
Volleybollhallen
Espresso House
Hemma i min säng
På stranden
I Stockholm

4 egenskaper som beskriver mig:
Envis
Står upp för mina åsikter
Bjuder på mig själv
Ironisk

3 saker jag ser fram emot:
Sommarlov
London
SM

2 bra filmer:
21 Jump Street
Mean Girls

1 "unknown" sak om dig:
Jag få sååå lätt blåmärken, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback