verano

Kör på en summer tag med lite roliga sommarfrågor!
 
 
Favorit bronzer för sommaren? The Body Shops Honey bronzer eller Too Faced Snow Bunny bronzer. 
 
Favorit sommarnagellack? Neonfärger, de från China Glaze är så otroligt fina och härliga. 
 
Favorit sommar läpprodukt? Mitt Revlon lipbutter i färgen Juicy Papaya. En så fin corall färg som är superfin när man är solbränd. 
 
Favorit sommardoft? Victorias Secret Coconut Passion bodymist, luktar kokos och vanilj. Påminner riktigt mycket och sommaren.
 
 
 
Pool eller stranden? Också en svår fråga. Att ligga i en solstol vid poolen är ju himla gött och man slipper jobbig sand. Men stranden är också kul, ligga och sola, ett dopp i havet är ju så skönt och svallkande och man träffar alltid någon man känner på stranden. Tror jag väljer stranden! 
 
Sola eller fake tan? Sola till sig sin egna bränna helt klart! 
  
Har du några sommartraditioner? Firar alltid midsommar, annars har jag ingen annan speciell. 
 
Favorit drink/dricka under sommaren? Svår fråga, men Snapple Peach and raspberry eller Vitamin Well Garce som smakar persika och mango. Så söt och god! 
 
Favorit BBQ-mat? God marinerad kyckling med någon slags potatis och tzatziki. 
 
En glass som enligt dig påminner om sommaren? Helt klart Mangum Strawberry White, godaste glassen någonsin! 
 
Årets "sommarlåtar" enligt dig? Finns så många bra. Sann Romans av Medina, Summer av Calvin Harris och Wasted av Tiësto. 
 
Har du några resplaner denna sommaren, eller vad ska du hitta på denna sommaren? Jag ska till Polen med mitt lag och spela en turnering, ska bli så spännande. Och sen jag ska till Köpenhamn med familjen över en natt i juli också! 
 
bilder från weheartit.com
 
Kommentarer
Postat av: Lisa

Kan du visa allt ditt smink?

2014-06-14 @ 16:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback