svar del 1

Tänkte ta och svara på frågestunden del 1 nu i ett vanligt inlägg och sedan kanske del 2 i en video! 
 
Favorit band/artist? såklart Justin Bieber ;)
 
Jonny Depp eller Ashton Kutcher? vet inte, men jag tror jag väljer Jonny Depp
 
Justin eller One direction? Justin forever and always
 
Vad tycker du om family guy och simpsons? Kul att kolla på när man inte har någon annat för sig, haha
 
Kan du visa dina Justin Bieber saker? Har gjort det i ett inlägg tidigare, men där hade jag inte med allt. 
 
Mina Bieber-prylar + plascher  
 
 
Favoritlåt? Finns så otroligt många bra låtar, men alla Justins låtar är mina favoriter, haha! 
 
Favoritmat? Tacos och grillat
 
Cola/fanta? Fanta
 
Dator/Mobil? Kan inte välja, båda! 
 
Bästa kompis? Har många nära vänner! Men den som jag känt längst och varit bästa vän hela mitt liv är nog Hedda. Men som sagt jag har många nära vänner! 
 
Favoritlåt? Alla Justin's låtar, haha! 
 
Instagram/Facebook? Instagram
 
Kompis eller pojkvän? Kompis och Justin
 
Kan du göra en sminkvideo eller en room tour? Ingen sminkvideo blir det nog inte, haha. Men en room tour kanske! 
 
Favorit tv-program? Familjen Annorlunda och svenska hollywood fruar
 
Favorit film? Justin's "Never say never" och "Street Dance"
 
Favorit affär? Gina Tricot, Hollister, The Body Shop och H&M 
 
Vad gör du på fritiden? Tränar volleyboll, fotar, bakar, är med kompisar, kollar twitter och instagram och ja allt möjligt typ!
 
Har du husdjur? Nej
 
Favoritlåt av Justin? Kan inte välja en, alla är bäst, haha!
 
Bästa minne? När jag var på Justins konsert i Köpenhamn, 20 april 2013. 
 
Favoritfrukt? Åh älskar alla frukter men om jag måste välja blir det nog kiwi, jordgubbar och vindruvor!
 
 
 
 
 
 
  
Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin blogg :D

2013-04-29 @ 14:45:30
URL: http://twizzdream.blogg.se
Postat av: Sophie - foto & livsstilsbloggare i Karlstad!

Jag mår super bra sjdå? :D

2013-04-29 @ 16:43:37
URL: http://autophoto.blogg.se
Postat av: Vendela Nilsson

i video

2013-04-29 @ 17:41:57
URL: http://fotografnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback