sommarmys

Bild från idag, finaste vännerna.

Mötte upp Maja och Kellie nere i stan vid Ica. Vi köpte oss vars en sallad, vindruvor, blåbär och gifflar. Sedan satte vi oss vid ett mysigt ställe vid ån. Så mysigt! Hoppas ni har haft en bra dag hittils, nu ska jag snart iväg till träningen. Vi hörs!

Mac cleanse off oil

Tänkte tipsa om världens bästa sminkborttagning, denna tar verkligen bort allt. Det är MAC Cleanse Off Oil som jag köpte på Mac-affärern i Köpenhamn. Den är så enkel och så bra. Man pumpar ut lite i handen och masserar in i ansiktet och sedan sjöljer av med vatten. Det svider inget i ögonen, den torkar inte ut huden och man blir inte heller oljig. Stort tips till er som leter efter en bra sminkborttagning!

varm sommardag vid hamnen

Shorts från Hollister och en ny tröja som jag köpte i Köpenhamn från Tommy Hilfiger.

Cyklade ner till hamnen med Kellie för att kolla på den stora innebandy turneringen. Vi gick även runt lite vid hamnen vid alla fina båtar. Härlig och framförallt varm dag!

söndagsmorgon

Började morgonen med en lång och skön (och varm) PW-runda. Tog där efter en kall dusch och gjorde mig en god frukost. Knäckebröd med skina, tomat och avokado, ny favorit! Och även favoritfrukterna banan och mango. Härlig morgon!

dress from topshop

En av mina köp i Köpenhamn var denna helt underbara klänningen från Topshop. Så himla fin, somrig och skön. Riktigt härlig med alla mönster och färger! Som sagt från Topshop, vilket är en av mina nya favoritaffärer. Så fin affär. Den blev min för 399 kr!

Köpenhamn

Kom hem för några timmar sedan efter 2 härliga dagar i Köpenhamn. Sov över där från måndag till tisdag på ett superfint hotell med god hotellfrukost. Vi hann med en del shopping och även ett besök på Guinness World Record museumet, så kul!

söndag

Har hängt på stranden ett tag idag, tränat veckans femte och sista pass, ätit god couscoussallad med räkor i och ätit lite jordgubbar. En vanlig sommardag i juli helt enkelt. Imorgon åker jag iväg på en liten weekend i Köpenhamn för shopping och lite annat, sover även över där ett natt, superkul! Ha det bäst så länge, vi hörs!

födelsedagskalas

Gårdagen bestod av en sväng på stranden med Fanny och födelsedagskalas för bästa pappa på kvällen. Det var släkten som var här och åt gott och umgicks. Och nu har jag nyss kommit hem efter en morgon-powerwalk, nu blir det frukost i det fina vädret. Ha en superbra dag, vi hörs!

moroccanoil

För inte alls så länge sedan införskaffade jag mig för första gången hårprodukter från Moroccanoil. Ett shampoo, ett balsam och den omtalade oljan. Jag kan redan säga efter dessa få gånger jag har testa de att jag älskar dem! Det blir så stor skillnad bara efter några gånger. Håret blir så lent, mjukt och får en så fin glans. De rengör håret också väldigt bra och använder man alla dessa 3 tillsammans blir det riktigt bra! Och jag har även märkt att mitt hår inte blir lika tovigt och svårt att borsta ut. Så värda att köpa, stort tips!

raspberry watermelon slushy smoothie

Testade att göra en ny smoothie igår som jag aldrig testat innan. En gjord på hallon, vattenmelon och is. Riktigt god blev den faktiskt, läskande och svalkande. Perfekt sommarsmoothie!

new shoes

Gjorde ett besök på Väla idag och shoppade lite. Köpte bland annat skorna som ni ser på bilderna ovan, så himla snygg och sköna! Och även lite hårprodukter från moroccanoil. Vi hörs, kram!

couscoussallad

Nyss ätit en couscoussallad (↑) efter ett jobbigt och svettigt träningspass. Så himla gott med en frisk sallad, då man kanske inte är så sugen på varmt mat i värmen. Iallafall inte jag. Ha en fortsatt bra kväll!

vackra kvällssolen

© Nikon D3000 + Nikkor 50 mm f/1.8

Så otroligt vacker kväll ikväll. Tog en kvällspromenad med Vendela och kameran hängde såklart med, så fin kvällssol. Bra avslut på några riktigt bra dagar!

båstad

God kväll! Idag var jag och Vendela på invigningen av tennisveckan i Båstad. Oscar Zia uppträdde, vilket var den stora anledningen att vi var där. Så himla duktig som vanligt, perfektion! Träffade honom efteråt och tog en selfie också, som ni kan se på min instagram här. Så bra dag!!

svar på fråga- shopping i London

Bild från när jag var i London i April.
Fick en kommentar/fråga som jag tyckte att jag kunde svara på allmänt!

Hej!
Såg din vido på youtube, rolig att kolla på och du är jättesöt! :)

Ska till London i slutet av månaden och tänkte fråga hur mycket din shopping kostade ungefär? Vet inte hur mycket pengar jag ska ta med mig haha!

Tack så mycket! Jag har ingen aning om vad jag shoppade för totalt, men shopping i London är inte jättebillig. Det är typ som i Sverige, fast lite lägre priser på det mesta. Men vissa affärer var mycket billigare än i Sverige. Som The Body Shop, Boots (en affär som säljer smink) och GAP hade också bra priser. Men märkesbutikerna typ som Hollister, Victorias Secret, Juicy Couture osv, var inte så mycket billigare än i Sverige. Om jag inte minns fel hade jag med mig runt 4000 kr, och det räckte för mig, hade runt 500 kr kvar när jag kom hem!

en sommarlovsdag i juli

Sov över hos Kellie i natt och vi har haft det riktigt mysigt och bra. Imorse bakade vi scones till frukost, så det satt vi och smaskade i oss ute i det fina vädret. Efter det tog vi en promenad längst ån. Nu är det snart dags för träning, vi hörs, ha det toppen så länge!

videoinlägg- Who is most likely to..

Gjorde en video med Vendela för någon dag sedan, lite flummig men vad gör det haha. Titta gärna om ni inte har något annat för er!