svar på fråga- shopping i London

Bild från när jag var i London i April. 
Fick en kommentar/fråga som jag tyckte att jag kunde svara på allmänt! 
 
Hej! 
Såg din vido på youtube, rolig att kolla på och du är jättesöt! :) 

Ska till London i slutet av månaden och tänkte fråga hur mycket din shopping kostade ungefär? Vet inte hur mycket pengar jag ska ta med mig haha!
 
Tack så mycket! Jag har ingen aning om vad jag shoppade för totalt, men shopping i London är inte jättebillig. Det är typ som i Sverige, fast lite lägre priser på det mesta. Men vissa affärer var mycket billigare än i Sverige. Som The Body Shop, Boots (en affär som säljer smink) och GAP hade också bra priser. Men märkesbutikerna typ som Hollister, Victorias Secret, Juicy Couture osv, var inte så mycket billigare än i Sverige. Om jag inte minns fel hade jag med mig runt 4000 kr, och det räckte för mig, hade runt 500 kr kvar när jag kom hem!  
Kommentarer
Postat av: Olivia Magnusson

åh vill till london :D

sv: hihi tack :D
kram♥

2014-07-04 @ 18:05:06
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Hanna Andersson

Åh så fin bild! :)

2014-07-10 @ 12:59:41
URL: http://hannabieberandersson.blogg.se
Postat av: Isabella - Szalai Fotografi

Jag uppfattade London som jättedyrt, blev ganska besviken när jag kom till Primark och det inte alls var sådär galet billigt som alla sade haha. Var in princip samma priser som på Gekås. :o

2014-07-11 @ 13:51:15
URL: http://szalai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback