beauty tag

 
1. Vilken produkt skulle du ta med dig om ditt hus brann? Mascara tror jag! 
2. Vilken "beauty vlogger" skulle du vilja göra en makeover på dig? Svår fråga faktiskt, men Linda Hallberg. 
3. Vilken kändis tycker folk att du liknar? Oj, jag vet faktiskt inte, haha. Får nog ta och fråga mina kompisar.
4. Vilka produkter sparar du till en dejtkväll? Är inte på "dejt" så ofta, haha. Men antagligen mina favoriter och dom jag brukar använda. 
5. Vem av dina killkompisar tar längre tid att göra sig i ordning än du? Det vet jag inte, haha. Men ingen förmodligen skulle jag nog tro, haha. 
6. Om du kunde skapa din egen mirakel skönhetsprodukt, vad skulle det vara? Asså jag vet ärligt inte, kan inte komma på något just nu. 
7. Vad är ditt bästa skönhetstips? Ta hand om din hy, rengör, återfukta ordentligt och gör ansiktsmasker då och då! 
8. Vilka skönhetsprodukter gillar du mest att köpa/spendera pengar på? Kindprodukter, blushes och highlighters!
9. Vilken skönhetsperson från youtube skulle du ta med på en shoppingrunda? Sascha Richardsson helt klart.
10. Vilken doft är typisk dig? En söt och fräsch doft, allt som inte luktar för mycket och är för tunga.
11. Jag är på ett oändligt uppdrag efter...? Ögonbrynsprodukter, är inte så bra på att fylla i dem, men skulle gärna vilja få lite tips och vad jag ska använda för produkter. 
12. Hur många skönhetsprodukter behöver du för att göra dig i ordning? Bara smink så är det 6 stycken, I think. 
13. Vilken läppstift/läppglans är i din väska just nu? Inget faktiskt, men brukar ha ett babylips. 
14. Vem är din kändis "skönhetsikon"? Casey Holmes och Felicia Aweklew.
15. Nämn det sminkmärke du skulle vilja vara talesman för? Too Faced tror jag, eller Loreal Paris.
16. Vilket nagellack har du på naglarna nu? Little Sparrow från Isadora. 
17. Favoritmascara just nu? Maybelline The Colossal Volum Express. 
18. Senaste produkten du köpte på Sephora? Tror det var min Too Faced Sweethearts blush, älskar den!
19. Jag försöker aldrig bli sedd utan...? Smutsigt hår!
20. Vilken skönhetsprodukt rekommederar du alltid? Mac's Prep + Prime spray och en dagkräm från Loreal som jag använder.  
 
Kommentarer
Postat av: Linn Strömberg

Åh vad rolig tag! :D

2015-09-12 @ 11:59:00
URL: http://cigarettesncush.blogg.se/
Postat av: MALIN

Kul att läsa :) Youtube är så roligt! Fastnar alltid där i timmar om dagen..... Kram

2015-09-12 @ 12:08:50
URL: http://malinkirstine.se
Postat av: Amanda Engberg

Det var roligt att läsa! :)

2015-09-12 @ 15:32:10
URL: http://nouw.com/amanda
Postat av: VERONICA - fashion blog

Men uuunderbart inlägg, så kul att läsa tjejen!! :) Kramar fina du, ha en gryym dag!

2015-09-12 @ 18:35:25
URL: http://vveronicas.com/
Postat av: Alice

Rolig lista och intressant att läsa dina svar :)

2015-09-13 @ 10:15:09
URL: http://alicelindstrom.se
Postat av: Skogsraah ☾

Kul att läsa :)

2015-09-13 @ 10:58:12
URL: http://skogsraah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback