sweater weather tag

Hur är den perfekta höstdagen för dig? Sitta inne med mysiga kläder och filtar med varmchoklad medans regnet öser ner. Himla mysigt tycker jag!
 
Vilket är ditt favoritljus / doftljus? Svår fråga.. Alla ikeas doftljus luktar ju himla gott. Men favoriterna är nog vanilj och ett som luktar kanel. 
 
Kaffe, te eller varmchokald? Svårt val mellan te och varmchoklad.. Men om jag måste välja så blir det nog te! 
 
Vingad eyeliner eller mörka läppar till hösten? Är inte så förtjust i något av det faktiskt, men eyeliner isåfall. 
 
Favorit parfym/doft i höst? Min Victorias Secret Vanilla Lace bodylotion. 
 
Hur är hösten hos dig i år? I oktober var hösten riktigt fin men nu är det mest bara kallt och grått. 
 
 
 
Vilken kofta har du på dig mest nu under hösten? Min fina och mysiga stickade kofta från H&M. Bilder på den finns här
 
Vilket är ditt favoritnagellack för hösten? Guldigt och vinrött, så fiint! 
 
Vanliga jeans eller leggings? Asså leggings är ju skönast och jeans snyggast. Men jag skulle nog välja jeans! 
 
Uggs eller stövlar/boots? Åh himla svår fråga! Älskar boots och även uggs. Båda är jätte snyggt och skönt att ha på sig. Riktigt svårt val, men det blir nog boots. 
 
Favorit TV-serie för hösten? Jag vet faktiskt inte. Har ju kollat mycket på dessertmästarna och hela sverige bakar men det är ju inte riktigt någon serie. Men har kollat en del på Pll också. 
 
Vilka låtar får dig att känna höst känslor eller på höst humör? Recovery- Justin Bieber, Mörkt- Veronica Maggio och Can't Turn Around av Collin Mcloughlin.
 
 
Alla bilder är från weheartit.com 
Kommentarer
Postat av: ANNNAIZ

Härlig blogg! :) Kika gärna in min bloppis som startade idag! :)

2013-11-07 @ 12:06:45
URL: http://annnaiz.blogg.se/
Postat av: Carruuu

mysigt inlägg :-) flera intressanta frågor faktiskt!

2013-11-07 @ 13:00:15
URL: http://carruuu.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback