svar på frågestunden del 1

Vilken dialekt gillar du mest? Norrlänska, haha.
 
Vilken dialekt gillar du minst? Riktigt, riktigt skånska.. 
 
Favorit app? Helt klart instagram. Följ mig där, pahlinemelie heter jag.
 
Om jag säger olefa träd, vad tänker du på då? Gina Dirawi, haha.
 
Vad är ditt mål med din blogg? Hmm.. vet inte riktigt faktiskt,jag bloggar för att det är kul och att kunna visa mina bilder och få respons på de.
 
Hur lång tid tar det för dig att fixa dig? ca 15-20 minuter, eller det beror på.
 
Favorit band? Gillar inte direkt något band..
 
Idol? Justin Bieber såklart!
 
Favorit film? "Never say never" & "Allt för min syster"
 
Drömresa? Australien.
 
Om du fick designa dina egna skor, hur skulle dom se ut? Det skulle vara ett par boots med snygga detaljer som tex lite nitar.
 
Vad vill du mest ha? En biljett till Justin Bieber konserten...
 
Favorit djur? Hund och lemurer.
 
Bästa fototips? Att fota nästan varje dag, läsa bloggar som tipsar och kolla youtube klipp.
 
Favorit outfit? Svarta jeans med någon bas topp med massa snygga smycken.
 
Kommentarer
Postat av: VENDELA [foto]

I fideo! :D

2012-12-29 @ 14:03:55
URL: http://fotografnilsson.blogg.se
Postat av: VENDELA [foto]

I fideo! :D

2012-12-29 @ 14:03:55
URL: http://fotografnilsson.blogg.se
Postat av: Ellen

söt blogg du har :)

2012-12-31 @ 15:53:53
URL: http://kitchies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback