söndagslista

Veckans bästa:
Bland det bästa var fredagens väder, det var sol hela dagen och klarblå himmel, riktigt vår väder. Andra bra saker har varit att jag och Vendela träffades igår och planerad vår Stocholmsresa, är så taggad, och att jag fick ett A på ett prov jag skrev i pedagogiskt ledarskap. 
 
Veckans sämsta:
Att skolveckan har segat sig fram, vilket gjort att jag absolut inte har haft någon lust att gå till skolan och varit trött. Men annars tycker jag att denna veckan har varit ganska positiv, vissa dagar är ju bättre än andra men annars har veckan rullat på. 
 
Veckans besvikelse: 
Vet inte riktigt, kanske vår förlust idag. Men kan inte riktigt kalla det en besvikelse för vi spelade riktigt bra och fightades. Men ingen annan större besvikelse tror jag, stort plus! 
 
Veckans kärlekspil: 
Den skickar jag till Danny Saucedo som för några veckor sedan friade till Molly Sandén, och igår under mellofinalen skickade han ett sms till henne när det inte gick så bra och påminde henne om detta. Vilket hade gjort henne så glad och uppmuntrad. Alltså hur fint gjort?!
 
 
Veckans låt: 
Så svårt.. Men har lyssnat mycket på If I Were Sorry av Frans, tycker den är superbra!
 
Veckans 'nöjd med mig själv' händelse: 
Att jag sökt sommarjobb, inom kommunen! Har sagt att jag ska ta tag i det hur länge som helst, så i tisdags gjorde jag det. Nervöst, så för mig var det en viktig händelse. 
 
Veckans roligaste: 
Hmm.. Måste nog säga varje träning när jag får träffa mitt lag och göra det jag älskar mest, mitt lyckopiller. En annan rolig sak är att jag och Vendela spelade in en video tillsammans igår, hihi. Och juste, att William Spetz var programledare på Mello igår, så bra ju! 
 
Veckans plagg: 
Använder min mönstrade blus från Hollister riktigt mycket, tycker den är så vårig, så den har varit en favvis. Men annars mina svarta jeans som jag använder nästan varje dag. 
 
Detta vill jag säga till mig själv inför kommande vecka: 
Att aldrig glömma varför jag tagit mig ändå hit där jag står idag, och komma ihåg att recovery wins. Och håll ut, bara en vecka kvar sen påsklov! 
 
Detta ser jag fram emot nästa vecka: 
U18 SM kval på lördag, så taggad!! Och förhoppningsvis plusgrader och sol. 
 
Hoppas ni alla har haft en fin helg, nu blickar vi framåt! 
Kommentarer
Postat av: Henrietta Nylund

Åh vilken kul lista /)

2016-03-13 @ 18:32:18
URL: http://ettass.blogg.se/
Postat av: Alice Lindström

Rolig lista och måste bara säga att du är grymt fin på bilen i headern!

2016-03-13 @ 19:08:29
URL: http://bilderbyalice.blogg.se/
Postat av: N

Kul med lista!!

2016-03-13 @ 19:37:38
URL: http://nathalies.vione.se/
Postat av: AMANDA

En så härlig lista!

2016-03-13 @ 19:40:30
URL: http://nouw.com/awestbergg
Postat av: Linn Strömberg

Grym lista! <3 Och vad fin header!

2016-03-13 @ 22:34:38
URL: http://cigarettesncush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback