mina favoriter på youtube

Casey Holmes är en av mina utländska favoriter. Hon lägger upp videos mycket relaterat till skönhet, vilket jag tycker om. Älskar hennes utstrålning och sätt att prata med oss tittare. Ett annan sak jag gillar med Casey är att hon lägger upp så många bra videos med tips man har nytta av och så puplicerar hon videos väldigt ofta!
 
Aspyn är min absoluta favorit på youtube! Hon är 19 år och kommer ifrån Utah och hennes videos är perfektion typ. Jättebra kvalité, bra redigerning och upplägg och så himla intressanta och bra videos. Hon gör ganska blandade videos. Diy's, skönhetstips och massa andra blandad tips som man lär sig av. Hennes vloggar är också så roliga och bra. Stort tips! 
 
 Sascha är från Sverige och det jag gillar med henne är hennes personlighet. Hur hon är mot sina följare och hur hon pratar med oss. Jag träffade henne på Sephora i Stockholm för någon vecka sedan, och hon var så snäll och pratglad. Hon lägger upp en del skönhetsvideos, men också ganska många tags, challenges och lookbooks. 
 
Vilka är era favorit youtubers? 
Kommentarer
Postat av: Alice

Aspyn är helt klart en av mina favoriter!!

2015-06-03 @ 18:50:10
URL: http://alicelindstrom.se
Postat av: MartinaOlsson

sv; oj vad sent! fick du den 1:a juni? :o men kul att du blev nöjd i alla fall, vad fick du i din box? :)

2015-06-03 @ 19:24:20
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se
Postat av: mathilda oldenburg

Gillar din blogg, kika gärna in på min blogg för att läsa om en helt vanlig tjejs liv, inget lyxigt alls. helt normal :D

Postat av: milina.blogg.se

Therese Lindgren, Anty och Felicia Bergström :)

Svar: Dom är också himla bra! :D
Emelie

2015-06-04 @ 01:50:16
URL: http://milina.blogg.se/
Postat av: Caroline Blomberg

Min favorit är Shani Grimmond, henne kanal är verkligen super bra! :)

2015-06-04 @ 22:43:06
URL: http://carolineblombergs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback