ansiktsprodukter från the body shop

 
Mina absolut favorit produkter från The Body Shop är deras ansiktsprodukter. Alla är verkligen super bra, och alla 3 jag använder har levt upp över förväntningar.
♥ Den längst till vänster är en vanlig ansiktsrengörare. Den tar också bort smink, men jag använder en annan från Nivea till det. Denna använder jag efter jag tagit den från Nivea, för att rengöra lite extra.
 
♥ Den i mitten är en skrubb. Den skrubbar på näsan lite då och då. Super bra verkligen och den dödar döda hudceller.
 
♥ Längst till höger har vi min favorit. En dagkräm. Den återfuktar så sjukt bra, helt klart min favorit av alla dagkärmer någonsin. Använder den på kvällen och på morgonen, som sagt, så braa! Rekomenderar den för er som letar efter en riktigt bra dagkräm, så värt priset! 
 
Rekomenderar verkligen alla dessa produkter. Och mest dagkrämen! 
Kommentarer
Postat av: ami

Åh de där skulle jag vilja ha! helt underbart :)

2014-02-06 @ 09:25:37
URL: http://twofaced.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback