plus & minus just nu

+ Att det är påsklov nästa vecka
 
- Att vädret går upp och ner hela tiden, ena dagen regn andra dagen sol och 16 grader liksom. Det är ju vår nu!
 
+ På fredag åker jag till freaking London! 
 
- Att Proviva är så bra och behövs drickas varje dag, men det är typ ingen smak som jag tycker om :(
 
+ Djurmönster på kläder, leopard och zebra = så snyggt
 
- Nya spotify uppdatering på mobilen, åh nej gillar inte den alls! 
 
+ Hemmagjord glass, glass över huvud taget är ju bäst. Men hemmagjord är ju faktiskt godare och lite nyttigare enligt mig
 
- Att nu börjar faktiskt massor av insekter komma, getingar, humlor och myggor, usch! 
 
+ Mango. Allt som har med mango att göra älskar jag. Frukten, affären Mango, the body shops mangodoft och allt! 
 
Kommentarer
Postat av: Sanna Widman

Så fin du är :)

SVAR:
Tack så mycket :)

2014-04-07 @ 19:50:17
URL: http://sannawidman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback