hissar & dissar just nu

 - Julen börjar komma. Julplagg och julpynt i affärerna. 
 
- Uggs. Helt klart mysigaste och skönaste skorna att gå i denna årstiden. Köpte mig ett par för bara någon vecka sedan. Blev absolut inte besviken, bästa skorna! 
 
- Exakt en månad kvar till jullov. Helt sjukt vad höstterminen har gått fort, hoppas dessa sista veckor går lika fort. 
 
- Shopping på internet. Så sjukt smidigt och snabb leverans på många utav sidorna. Ett väldigt smidigt sätt att köpa julklappar på också. Själv hittar jag mest kläder, för det mesta saker och skor, på internet. 
 
 
- Att jag inte får spela volleyboll på hela denna veckan, vilade från volleybollen förra veckan också. Då jag har stukat foten.. 
 
- Ask.fm. Wah, så inte min stil. Att ställa frågor och skicka elaka kommentarer, genom att vara anonym. Ett stort Nej enligt mig. 
 
- Att det är grått och trist ute. Finns inget fint att fota utomhus. Skulle gärna vilja ha snö nu! 
Kommentarer
Postat av: Carruuu

jul och uggs är enorma hissar hos mig med! hihi

2013-11-20 @ 19:07:12
URL: http://carruuu.nu/
Postat av: Bea

SV: Tack :)

2013-11-20 @ 19:24:55
URL: http://beatricebredvik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback