jag hissar & dissar

 
 
 
- Fina och stora tekoppar. Man blir glad av att dricka te om man har en finare kopp än en vanilj tråkig enfärgad kopp. Har druckit flera, flera koppar om dagen nu när jag varit/är sjuk, då blev det "roligt" att dricka det när jag tog fram mina fiina koppar.
 
- Snabba leveranser. Eftersom att jag beställer ganska mycket från internet, så är det alltid himla tråkigat att vänta flera dagar efter sitt paket, men det är också ganska många webbshoppar där det tar 1-3 arbetsdagar, wiii för det.
 
 
 
 Att vara sjuk. Väldig många är sjuka just nu (även jag). Feber, förkylning osv och det suger för det känns som om det aldrig kommer att gå över. Varför måste man bli sjuk egentligen..?
 
Google Translate. Asså det är riktigt dåligt, den översätter ju helt tokigt! För någon vecka sedan skulle jag översätta en mening från tyska till svenska, jag hade en liten aning vad det betydde men när jag översatte den visade den något helt annat som var fel. Har hänt flera gånger innan..
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Alva - hästblogg

Sv; Krya på dig! Min dag har varit bra änsålänge! Vad gör du då? :)

2013-01-27 @ 14:11:01
URL: http://alvac.webblogg.se
Postat av: Ronja

Älskar också stora tekoppar! Så mysiga :)

2013-01-27 @ 16:29:48
URL: http://dansflickan.blogg.se
Postat av: Annie :)

sv: tack! bloglovinbyte? :)

2013-01-27 @ 18:39:45
URL: http://ponnykarlekens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback